schaduwkanten groundspeak (gc.com)
wrotter
2013-08-23 10:39:41 UTC
Iemand schreef dat bij laag water de wrakken boven komen drijven. Met andere woorden dat groundspeak de onaangenaamheden nu niet meer kan verbergen. Schatten worden maar ongestraft gecopieerd; volgens mij ook maar amper gecontroleerd, want wat er nu zo langzamerhand bij groundspeak ligt, is in de meeste gevallen klinkklare bagger en je moet van goede huize komen wil je de bagger van de goede, leuke schatten kunnen onderscheiden.

Wrotter

--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-
GEO_J
2013-09-11 11:03:46 UTC
Helemaal mee eens,
Het is jammer dat er steeds meer puntjes jagers zijn waarvoor gewoon kokertjes gedropt worden (vaak niet eens de moeite nemen ze te verstoppen).
Wij zelf zien liever een goed uitgewerkte cache behuizing waar wat moeite voor gedaan moet worden, en mooi verzorgde multies.

maar dat is onze mening.
Ruben Heynderycx
2014-08-29 12:09:22 UTC
Post by wrotter
[...]
Het gaat inderdaad van kwaad naar erger op gc.com. Jammer eigenlijk. Maar er zijn waardige alternatieven of toch alleszins potentiële alternatieven die met het juiste team achter de schermen iets te bieden kunnen hebben in de toekomst.

Opencaching.nl is daar een mooi voorbeeld van. Maar daar zijn we op zoek naar geocachers die gedreven zijn en mooie zaken willen laten zien aan collega geocachers. Die het zien zitten om met meer over de boeg te komen dan alleen maar weggegooide pottekes.

Ik zeg niet dat er op gc.com niks moois meer te vinden is, in tegendeel. Ik persoonlijk heb meer en meer problemen met hun manier van werken. Hun manier van verstoppertje spelen achter hun "vrijwilligers", achter hun reviewers. En die op hun beurt ook omgekeerd. ;-)
De reviewers voelen zich de koning te rijk. Owee wanneer je daar iets tegen begint, ook al sta je recht in je schoenen. Ik spreek uit ervaring. Je krijgt dan plots een week ban op de website en 6 maanden blokkering om er nog iets te mogen leggen. ;-)
Ik lig er al lang niet meer wakker van. Mijn caches komen allemaal op opencaching.nl en ze worden daar ook gevonden. Meer moet dat niet zijn. Ik maak natuurlijk ook wel de nodige reclame via mijn website, Twitter, Facebook, Google+, enz.